今日真係攰到我痴線- -
一早晨咁早去左松山跑步@_@
跟住又冇返屋企就去左做音樂報告- -
跟住hea左半粒中又返教會
跟住又用神速咁回家lo野
跟住又北上陪人地買3
哈哈
真係想快d到聖誕節^__^