bl0g 乂 一個"
sim0422
暱稱: -卡蘭紗-
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
Unhappy
新的一年
2010-12-26
呃錢+
-__-|||
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 10 月 20 日  星期三   晴天


-校運會- 分類: 未分類

由今日開始

一連兩日都係校運會= =

去氹仔戈到校運^__^

所以每日都要晨咁早起身去

比d老c呃左

話咩8點前一定要返到去

要我地7點撘車-_-

跟住我地7點3開始上車

7點8就去到左lo

然後一直坐坐坐坐坐坐坐坐坐坐.....

到左luch

一如既往咁多人

想穏個位食下野都無+.+

想講一下今日個luch- -

本人覺得唔好食(但因為太肚餓ge關係,,食晒個意粉>__<)

牙邊個邊個又話d野食ok.....我唔覺lo

食完..一個字''超級飽''

跟住

如是者坐坐坐坐坐坐坐坐坐...

之後就走去同人擠巴士。

咁就完左我第一日ge sport day

(本來諗住同我地班d人聯誼下+ma...點知、唉)

 

 

 






訪客留言 (返回 sim0422 的日誌)


kitty0617 於 2010-10-31 03:51 PM 發表:
哈哈哈......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lancy 於 2010-10-20 11:26 PM 發表:
哈哈.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
Posted at 2010-10-22 12:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



milly555 於 2010-10-20 10:20 PM 發表:
=v=笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下 有咩好笑 = =''
Posted at 2010-10-20 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]