Diary

 

 

simon0412
暱稱: 大潤
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2007-03-31
2007-01-23
2007-01-15
2007-01-06
2007-01-03
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 39
今日人氣: 23
累積人氣: 2986
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 6 日  星期六


2007-01-06

考左試差唔多一個禮拜啦....我唸成績都算係幾好ge...

不過後日就要考我最憎果科..maths...唉....雖然好憎..但係都要溫..

去左一個人個屋企溫....最尾果d難到嘔電....做到"敏"呀...

跟住就番屋企....仲有成個禮拜要考...要努力呀...

不過都幾大壓力....

刊登時間︰2007-01-06 06:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 simon0412 的日誌)


肥仔 於 2007-01-14 11:30 AM 發表:
加油加油....不過你次次都咩...啲成績應該好好喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都咩呀....咩意思先!?
Posted at 2007-01-15 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ashley 於 2007-01-11 10:20 AM 發表:
加油啊...俾心機啊!? (^~^)"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

會既...
 
Posted at 2007-01-15 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]