啊叔補辦滿月洒,
早上,好早起身,
搭電單車返村,
返去悶友2個鐘,
係果度周維行,
去左間超舊屋,
聽啊嘛講好似第2次世界大戰就係度(係味好舊),
果度有天然既塵,蛛蛛網,廢椅,仲有幾張1953年既1蚊,
果度仲2房3廳,
跟住D人就來啦,
好彩有個堂弟個表哥同我fd(識左佢有十多年啦),
同D堂弟妹玩火,有個汁左舊狗屎以為係石頭(笑死),
唱通街,
5:00去左吃食野,
我地果台很少人係得D細路,
吃左好少野,
以前果間野D野好好食,
今次吾係幾ok,(聽D人講由於有很多結婚到係果度食 好似有常百幾二百,三百幾為)
食食下停左陣電(驚雅)
食完各傘,
係條街很黑仲落兩(停電)
返到去一陣有蕃電(好彩)
玩左幾個鐘PSP,沖涼
睡(有好多蚊倍我睡真係好吾開心)
|