信長比賽終告一段落...其實一開始真係好有熱心想贏..但係時間不足 加上5個隊友都能力有限..好難短時間內練到好合作..所以輸亦都係好正常~~
希望下次有機會可以令我地有好既成績..
多謝我地隊既隊友...隊長:ck
隊員:呀熙 jason jack 家揚 呀j
雖然大家各有爭議..但係玉不琢 不成器..真係好希望機友們..可以係信長界一舉成名..
深信將會有咁既一日!!
大佬ck...永遠不會忘記你ar..期待你下年暑假返黎澳門既時侯..我可以挑贏你~~