today... 係學校有歌唱比賽.. w0w"有得見令女就當然好啦~_~ 最捌柒"我左手邊個個聽埋哂d低B仔野..煩到死.. 如果佢睇到既..收收皮-____-就算人地令女..佢望都吾望你啦狗狗...人地上台拎獎又關你事?? 無野呀?? 人叫你又叫.收直!
0kay!~ 開心就得.. 你地開心我都開心-v-!~?