今日算嬲嬲地~ 個死肥仔放學之前都搞到我冇哂心情 煩到死~ 話佢眼殘係岩架~ 仲話老死! 車!!!!
---------------------------------------
宜幾日做Ge野冇白廢過 雖然只係第3名 但心滿意足啦*v* 睇左分之後就走去食m記.. 有笑料囉~ 張xx食完野之後有野係牙度......(閱讀全文)