傻B*
sin1230
暱稱: 傻B*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
學校-0-
調位
新年
歌唱比賽
好玩
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 215
今日人氣: 0
累積人氣: 2713
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


老作大戰~ 開心 分類: 未分類

今日真係好正呀~
我同傻婆係人地D  BLOG到大戰呀~
但係我地咁做都係係到幫緊佢地
等佢地有多D  CM
哈哈~我地玩得好開心呀~
我狂係到老作~
哈~傻婆比我作到投降~
正~呀~
個D  BLOG主真係要好好咁多謝我地兩個喇~
幾個鍾頭就多左成十幾廿個CM~勁~
你地想唔想試下呢~嘻~
好好玩嫁~






訪客留言 (返回 sin1230 的日誌)


wingsze007 於 2009-04-09 07:28 PM 發表:
係喎..平時唁講粗口ga我都要頂佢呀!9到佢咁

德德咁中意足球點會咩呀

愈講愈嬲呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姐姐仔
你係咪留錯位呀??
Posted at 2009-04-09 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kami2483 於 2009-04-09 06:34 PM 發表:
^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻~
^^
Posted at 2009-04-09 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fUnG_113 於 2009-04-09 04:54 PM 發表:
cm啊^v^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~
^^
Posted at 2009-04-09 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aub0v0_ 於 2009-04-08 11:14 PM 發表:
c0mment;)
我知你系邊個
之前同我呀哥玩個個女仔:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下~我唔知你係邊個喎~
你呀哥???邊個呀???
Posted at 2009-04-09 12:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]