今日一早番左學校練歌&舞 有d成績喇~ 大家要再做好d呀 加油 跟住番到班房 就教前面d女仔動作 本身係屋企諗佢地會唔會唔肯做個d 但係今日比我地既反應係好好 比我想像中好好多 希望呢一個咁好既態度 可以一路keep住~ 大家都一齊努力 攞唔到d咩獎 但係我地都有努力過 大家(要努力呀) 加油加油加油加油加油加油加油!