今日練波~唉~
真係練得好冇心機呀~
miss竟然唔記得左要練波~
唉~我地記得佢竟然唔記得~搞錯~
跟住就去左詩屋企玩~
我地係到玩換"3"遊戲~
哈哈~我換左兩個look~
1個係低B妹~1個係Hip Hop look~
至於相就~聽日先post比大家睇啦~
有d真係好低能嫁~
哈哈~
但係個hip hop look真係好型嫁~
哈哈~
跟住玩到唔捨得走~
就係詩屋企訓喇~
事關佢屋企一個人都冇~
所以就叫埋嘉怡同埋佩華黎訓~
正呀~4個女仔~冇往管~正~
真係第一次呀~
跟住夜晚點幾兩點約左豬達落去食糖水
食完我地玩左d好正既野~
係咩???唔講~哈哈~
今日既野全部都係第一次~
正呀~



|