今日中史真陰公~ 悶到嘔電~係到釣緊魚 佢把聲令到我訓唔到~ 中基~終於有得訓~ 人地訓訓下叫我起身做野~ 有冇搞錯= =" 訓著左先黎叫人起身做野~ 跟住數堂~調左位~坐嬉格離~ 但都好乖~係到做數~ 因為我同左"譚譚"out手指尾~要乖乖~ 我做到了~ 跟住都係悶堂~聽日仲悶~ 跟住放學都係練波~ 練到死左咁制~ 好攰呀~不過冇乜汗出~ 都算好~ 聽日又要練波喇~好野~