今日訓到1點幾就起左身~ 咁我就食緊野~食西餅~ 因為d杯面比佢地食哂~ 呀哥就叫我食西餅~ 得番兩舊~跟住呀嫂就出黎喇~ 我都唔知做咩~ 我食哂呀哥先黎問我仲有冇~ 呀嫂好似好嬲咁番左入房=0= 跟住呀哥同呀嫂好似鬧交~大家唔理大家~ 跟住之後咪又係咁~又係到玩~ 跟住4點到就一齊番左黎呢個屋企~ 前面就係呀哥同呀嫂~後面就係細哥同佢女朋友 我就一個人 唉~幾時先會有人陪我一齊番黎呀~ 仲有3.4日我就可以離開呢個屋企一個星期喇~ 哈哈.好野.太好喇~好開心呀~ 個個星期就係呀哥都住~哈哈~