傻B*
sin1230
暱稱: 傻B*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
學校-0-
調位
新年
歌唱比賽
好玩
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 215
今日人氣: 2
累積人氣: 2712
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


。傷痛與快樂。 分類: 未分類

琴日等唔到西瓜就走左
出到門口GAP打黎話去食野
跟住就去左KFC等佢~
去到KFC見到傻婆佢地~
有兩個係到喊緊~
有兩個係到笑緊~
行左過去問咩事~
點知我同WING都喊了~
想起了傷心的事~忍不住~
跟住GAP黎到~一面無奈的樣子
食完野就去左恆健到打波
打到11點半就走左喇~
GAP call的車埋我地番屋企~
我地係的士到玩得好happy
勁正囉~好彩個司機叔叔冇鬧我地姐~
跟住12點幾就訓左喇~
傷痛與快樂,一起來找我了
還會一直跟住我嗎??
"任何事情都是失去了才懂得珍惜和後悔"   
來不及了!
想補救但無奈沒法踏出第一步
請原諒!






訪客留言 (返回 sin1230 的日誌)


suki_1230 於 2009-11-29 09:47 AM 發表:
CMMMMMMMMMMMMMMMM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxxxxxxxxxxxxxxxxx!
Posted at 2009-11-29 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karen0613 於 2009-11-28 09:54 PM 發表:
下次再玩過'

唉...
任何事情都系失去左才懂得珍惜同後悔嫁啦!
吾好咁啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yes~
唉~算吧~
所有的都已過去~
現在開心就好了~
Posted at 2009-11-29 12:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wyhin 於 2009-11-28 08:21 PM 發表:
而加補救都未遲!!^^
加油la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道了~
謝'
Posted at 2009-11-29 12:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]