My Qooza
sinG_fDs
暱稱: 老葉
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
27/11/2007「補Da」
2007-11-21
文章分類
全部 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2
留言總數: 3
今日人氣: 6
累積人氣: 204
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


2007-11-21 分類: 未分類

唉..

好悶呀>0<

開左個qooza...

qooza xanga一齊用xD"

好像有點變態,,

我就是這麼變態..

呵>3<

悶悶悶..

期待30-11-2007的來臨..

到左果日..

我一定癲左咁係道玩..

不過30-11-2007的來臨就是說...

我要開始練歌+養聲喔>0<

27號比賽>v<

唔緊張..

不過..

冇乜練..

預左輸..

有80分就係一個完美的大結局...

2個朗誦比賽都有8字頭..

實左完美..

y0=]






訪客留言 (返回 sinG_fDs 的日誌)


CARLOS 於 2007-11-25 10:11 PM 發表:
低B仔先會一齊用嫁..
呵-V-
點解27比賽..30號先去練歌..養聲= ="
後面睇唔明-0-
係都攞90分啦..80分咁少-3-
冇90分唔好返黎見我-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死衰人..
又串人..
不過你都係低b仔姐..
27號比既係朗誦,,
30號養聲係因為歌唱比賽姐..
but好SOR..
遲左回你個cm...
Posted at 2007-11-30 11:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



melodyyan 於 2007-11-21 10:33 PM 發表:
2個一齊用都幾好丫'
我2個都會睇-V-
27號比賽?? 比咩賽呀?

你又點會輸喎..我睇好你嫁=]
+油..老葉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

2個都睇!?"
你有冇咁多時間呀..
我驚你唔得閒咋喎..
xD"
27號個比賽係中文朗誦..
你個「水仙花」點呀...
Posted at 2007-11-30 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]