今次就是我第一次寫qooza ...之前都有寫xanga = =
都是比一個字害的....[懶]
我既決定係冇錯的!!!! 我亦都冇後悔....
因為我識到一班...很好很好既朋友!!!!!!!!!!
誠誠 ,鵬鵬 ,kiu fung ,男班長 ,朱 ,洞L ,米高 ,梁哥 ,啊樂
baby ,鄧wing ,長長 ,海帶 ,審審 ,jenny ,bobo ,菁 ,宜etc
如果漏左唔好嬲...><
能夠認識你們係我一生幸福^^
但一想起我地只係讀一年...之後會點呢...?????