sin_ka
暱稱: 細嘉Ka"
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-05-28
2009-12-25
2009-12-18
2009-12-14
2009-12-11
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 576
2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


2009-12-14 鬱悶 分類: 未分類

咁日勁累啊....起身既時勁辛苦..><""""""""

之後番到學校....知道長長冇番...唉....點算好呢...???????

今日歌唱初賽啊.....>/\<   之後唸左勁耐,,,,係咁打比長長...佢話真係唔番...番左都唱唔到...

= =""""之後搵左[彈WING] 睇下佢得唔得...之後就練啦....

去到就尼LUNCH  BOBO佢地果組唸住唔唱..- -  根住我就唸左個辦法...

就係你佢地組搵個人陪我唱...每組兩人唱,,,,, 

搞左勁耐,,,,,,之後我地竟然唱小酒渦.....佢地唱我地果手...心願便利貼... ==

終於初賽啦....好緊張....手震既程度係十級- - 

都唔係好難廳姐.....HAHA

帶希望入到啦....><"""

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

之前貫左D唔之咩BOM霸LI BO 啤米餅..好得意好靚...

幾好食啊.......有朱朱力味.@@

無聊自拍






訪客留言 (返回 sin_ka 的日誌)


shanshan0618 於 2010-02-19 04:32 PM 發表:
HAPPY NEW YEAR!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miki2652024 於 2009-12-15 06:41 PM 發表:
細嘉...你地唱得好好聽丫...哈哈...下次一齊去唱K丫...好正丫...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jack 於 2009-12-15 03:27 PM 發表:
細佬...靚仔左啵XDD`不過個樣好似殘
入吾到咪算囉-3-``
比心機讀書仲好啦~~
再吾系依家練定下次再去比賽囉哈哈~~
訓LU~ BIBI
岩岩打錯字-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jack 於 2009-12-15 03:25 PM 發表:
細佬...靚仔又啵XDD`
入吾到咪算囉-3-``
比心機讀書仲好啦~~
再吾系依家練定下次再去比賽囉哈哈~~
訓LU~ BIBI
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sin_ka 於 2009-12-14 08:53 PM 發表:
已經知道結果。。。。
我地組差點就入到圍啦。。。><
算啦。。。LUNCH先轉歌。。。。
差點入圍好好架啦。。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peterfong10 於 2009-12-14 08:36 PM 發表:
CM~ CM番我既blog...xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]