分享原來很簡單﹏*
分享生命中快樂的事
分享生命中難過的事
分享生命中一切的一切

會發現分享也是一種獲得
2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


實戰訓練第一天 分類: 未分類

開始分信的第一天.....

好耐冇要早上爬起床了....好想睡喔 =0=""

今日終於明白為什麼D 師兄師姐 本 sorting list 會咁殘舊了

原來第一日什麼都唔識...真的要不斷翻頁、翻頁再翻頁 的 =口=

好多地方都不識 (← 路痴嘛... ) 仲要連個英文地址的拼音都唔識=.=

真係問你死未.......

第一日竟然有種開始覺得自己捱唔住的感覺.......好可怕

開始怕自己過唔到個TEST 會冇左份工

好想返返去地台工作......

好想好想......但一切已不可能了...... /___\

認命吧....Sindy






訪客留言 (返回 sindyL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





sindyL
暱稱: “Sindy‥倩┐
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
重開Blog
轉blog了
突擊測試 → Failed
LCD mon 跟我說再見 T...
第二階段
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed