開始分信的第一天.....
好耐冇要早上爬起床了....好想睡喔 =0=""
今日終於明白為什麼D 師兄師姐 本 sorting list 會咁殘舊了
原來第一日什麼都唔識...真的要不斷翻頁、翻頁再翻頁 的 =口=
好多地方都不識 (← 路痴嘛... ) 仲要連個英文地址的拼音都唔識=.=
真係問你死未.......
第一日竟然有種開始覺得自己捱唔住的感覺.......好可怕
開始怕自己過唔到個TEST 會冇左份工
好想返返去地台工作......
好想好想......但一切已不可能了...... /___\
認命吧....Sindy
|