今日係同某某人慶祝我地拍拖一年紀念 真開心^^,雖然我諗唔到點慶祝,so單調左d咁過 對唔住呀老婆,我應成你,我第時淨到錢 一定同你過一個好開心好難忘既紀念日^^ 今日送左兩樣野比你^^,小小意思姐,哈哈 但其實我最想送番隻戒指親手幫你帶 我諗你帶番仲開心,我想你好好保管痲傻豬 最後我想送埋你入屋,但因你媽咪,so你唔比了 有d遺憾,但唔緊要啦,我明既,你有你難處痲 見今日係拍拖紀念日先放過你咋傻豬>< 唔係一定...........嘿嘿嘿嘿嘿(淫笑)