琴日第一日返工,尼份都ok既 但有好有唔好啦都係 好處:可以自己整d壽司偷食^^(唔洗錢) 肚餓可以自己沖野飲^^(唔洗錢) 夜晚肚餓可以叫入面整野比你食(又係唔洗錢= =) 壞處:做野時間太耐了,因為根本就係由開鋪做到你收鋪= = 所以先要做成12個鍾 傻豬,我下次搵個盒,偷偷地整幾客壽司 下次出街帶比你食下,哈哈,等你咁想食 最正就係偷食唔洗錢,出面果d一客成十幾蚊= = 傻豬,好掛住你>-<