今日早上,打左陣機就做gym 之後出左去了,當然係同某某人啦 但某某人都係咁..................乖,哈哈 今次讚你乖啦,雖然你好壞成日拍我個頭= = 搞到我要扲手機出黎照一照 同你去左食野,果間d野比其他舖貴 但唔緊要啦,好食就得 今日你都係成日扭計計,同埋豬咀 買左兩本書仔,見到你果邊都有新出既鋼牙 哈哈,d鋼牙愈出愈得意,好可愛 最後走時落好大雨,我係葵興行返去 so搞到變左做落湯雞= =