今日心情算係咁 !!不過今日本生9點起身可以等老婆on勁舞嫁t^t ""
點知訓到死左1點幾先醒 >~<"
之後等等下...我又開始睇遊戲王v3v...好好睇啊 !!!!4點鍾去左觀塘 行街仔v3v! 爽啊
今日冇同老婆傾電話又冇係msn傾又冇係勁舞傾 !!! 膽心死我啦/333\" 問過拎妹問佢見唔見到你................佢又冇見到你~~
老 婆 你 快 D On 啦/33\ 【 掛死你老公啦 】 ! !