今日 算冇咩做 " 本生念住去旺中 睇 【v服】 不過訓死左 !" 快d到5月中啦 我又可以 買多對鞋v3v" 開心
係wewet 識左一個又係vr~~>【 〞ヾ™葬♥ペヤ゚大人㎡。baby"""
我加入左呢個家族 ﹏★好期待 同佢地可以 出街玩下行街影下相 v3v"
→【 〞ヾ™葬♥ペ夜儿ヤ゚大人㎡。baby""" ←
呢日老婆幫我化妝v3v" 還可以 >33<!
今晚 係wewet 見到 【清】lo 唔識知叫v rock就唔好踩別人吧!!!
又話咩咩咩...好煩lo___唔識就係咁踩人...你好臭呀"+
|