|
真係好唔服,,,真係唔想分開...,一d都唔捨得你~
但係 唔捨得 我愛你 又可以點呀?
難到真正愛一個人都有錯呀? 佢細就唔可以拍拖 ?
e +我同佢 咩都冇啦,,做咩連小小的自由都唔比返我地 ?
連大家愛大家的自由都唔比我地 ? 做朋友都權利都唔比我地 ?
為人呀ma呀fa的心情,我真係不能明白 ,,,,
難到為人呀ma 呀fa就要唔理 自己子女的心情,,強行做他們自己想的野 ?難到咁樣就係叫擔心?
做咩你呀ma 要搵我呀fa講,,做咩唔搵我講清楚?
你呀ma e+搵埋我老豆講,,,唔分開就要搵校長...
你呀ma e+搵埋我老豆,我可以點?
真係好愛你好愛你,但係愛你又可以點呀? 你呀ma唔比都冇野好講,,,
算啦,,我e+都搵唔到你,,,我等你搵我先同你講清楚~
如果過左e個暑假我地仲咁好感情...咁就好啦 ^^
但係e個暑假可能會沖淡我同你的感情~
|