|
3日都話陪我 ,,,哈,但係最後都冇,,,可能天唔中2我掛,,定係佢呢 ?
有時就時間唔夾,,有時佢就陪fd ,,,我知fd 都好重要...你陪佢地我唔會嬲,,
但係之小話陪我就真係用心咁陪我,,,唔好因為怕我嬲先陪我>.< ;;;
次次都係我叫你先,,,就算你叫我,都要係你d朋友先..識左你咁耐都未叫過我一次 /_\
其實係你怕羞?定係我問題? 我知你怕mama 果d知,,,我會就你 !!
之小同我講野都唔好成日嚇我啦 ,,,,好怕你會變心,,,到時中2左令一個,,
就唔要我了,hope 唔好有咁的一日啦 ../_\ /_\ /_\
不過我應承過你的野,我一定會做得到,hope 你都會啦 >.<
|