|
今日又係做返d平時返學做的野冇咩唔同...
本人覺得返學的日子,最正就係星期三
因為上d堂又唔悶,,,又好快就過左..
最緊要係放學有得夾band
又可以令自己放鬆下...進入自己的音樂世界,,,
打鼓感覺真係好正,,我都唔知y ....( ̄▽ ̄)~* ( ̄▽ ̄)" ╮(╯▽╰)╭ ╮( ̄▽ ̄)╭
只係知道打完鼓之後,,比我的感覺就係舒服,,
過多兩日賢哥就比賽啦,,,大家一定要來觀戰!!
~( ̄▽ ̄)~( ̄▽ ̄)~ ec 加油 !^^!
琴晚同你msn傾到12點幾,可能因為同你傾msn的關係,傾到幾夜都唔攰...
今日又可以朝早,午休,放學,都見到你,真係好開心>3< ,,o(≧v≦)o ┴┴~(≧▽≦)/~┴┴ ≧□≦○
首歌送比你●ω●
|