令女叫我打..
e論都冇咩事特別...so 好耐冇打過blog 啦,,,
如果唔係你叫我打都唔會打,,,
夾band果方面,,,都算ok 幾好,,,,
crazy e首歌,, hope 快可以表演比你地聽啦!
好快又要考試,,, 唔知大家做好準備未呢?
我就未啦,,, 掛住玩的我,,唔知幾時先識醒呢,
如果到時表演可以咁hi 就好,,,
hope 大家會支持 我地 支持 snow star band!
發表時間:2009-03-19 07:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]