好驚
原來人真係好易善變
冇見大家差唔多一個月,返到去,嘩...我好似變左插班生咁,個個見到我好似惡左,個樣串左咁,當然唔係啦...
我驚到個心不之跳得幾厲害,好似就黎爆血管咁,可能大家唔熟啦...但以後都要保持一副嚴肅既姿態
不過我自己一早就預左啦,冇男仔同我玩,有某幾位女仔同我"搭傘",但我好驚,唔知點面對,所以我話過自己住在摩登時代係冇錯既
返到去,個個都大個仔大個女仔,每位都愈黎愈靚仔靚女
一係就冇人采我,一采就熱情到死
果個鬼佬呀sir突然走到我面前,問我問題,咩痴線圖
嘩...嚇到我死咁濟呀陰公...你試下一個生保人走到你面前問你問題喎...你都會不知所醋啦,你話問路就話啫...不過佢係鬼佬,熱情係應份既=.=
唉...日日都要返去點算
好想快啲入立體班,乜都重新開始過
|