今天早上..食左野就玩一陣..之後去見校長...10點45要番到去..點知我12點幾先見= =..
幾min之內出番黎..校長講左句:我同你平時都可以傾到...聽到之後令我而家諗..咁叫我回去做咩姐-_-..
不過佢帶出我信主後都有很大改變..我好開心..只是有點事還要改..例如訓覺...其實我不能完全把責任賴在藥物身上..
中六我一定要戒左食藥...咁上堂就冇咁易訓到...但係校長提到有人說我亦正亦邪..這說法令我反思下d野..
不過對於呢班"同學"..我有時真係灰心到覺得講咩都冇用..反正他們早已看我是廢物是垃圾..真有想讓他們一直誤會我,小看我吧..
完左之後搭車回家..回家前買左個大家樂外賣..坐起度等果時..有兩個呀婆聊我傾計..
無啦啦有個70幾歲呀婆問我咩叫屈機..咁我就解啦..之後又問我咩叫o咀....我做埋出黎...我真係比佢地搞到有點o咀..
呢d真係活到老學到老..同佢地幾好傾..佢地話我好斯文仲猜到我想做老師...當時我心中有個膽怯..
但最後仍然說出我這樣是因為是基督徒(好似講左類似野)..但有唔係好夠膽直說的感覺..真不對...
之後回家..天龍維修緊..咁就食埋飯..bath完..寫左首詩..
今日幾左幾首詩比文家銘評鑑下..因為都想學下作詩..其實我都好like作文同作詩...
但係有1首就係內容上下闕不接..有1首就係用字較深難明..仲有1首係好像打油詩..因為全押韻..看起來很搞笑..
今天決意放果幾首詩上來..如果邊個想作一些中肯的評鑑..我會接受的...
1. 殘存既是已無路,兵敗何以如山倒?
願比天翔百樂鳥,此生無怨亦無怒。
2. 天涯霜霽寒霄夜,欲語還休幾迴車,
偶爾新亭思雨時,離愁別緒倍交斜。
3. 池中龍,池中龍,
為盼一生臥隆中。
驚世才能無人問,
唯嘆淺水困蛟龍。
寒窗苦讀二十載,
萬般知識終歸空。
問君若無預州事,
庸才何以成英雄?
赤壁一戰驚天地,
至此聲威漸趨隆。
慧眼分割三天下,
問君功績誰能共?
池中龍,池中龍,
知識縱然千古頌,
一生心血有何用?
萬般終歸如塵土,
他朝君體也相同。
|