嘩哈過左今日同琴日.
我終於知道我中2邊d人;'吾中2邊d人
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
今日番到保習社x)!識左一個叫
老老既人.
佢同呀l0好似.
不過d頭髮就冇呀l0咁長xD"
佢好蠢.佢後日就要番學啦.
真系恭喜哂佢._.v"佢系我中2既人
皮皮佢又坐系我個邊啦-_-"
都吾明佢.點解..
點解d頭髮咁小嫁x)!
佢d頭髮總系令我諗起.
中間分介;心理變態
佢之前好似系中間分嫁可?!
個時好0咀-_-"佢就系我吾中2既人.
而.我中2既男仔.
就系好似佢咁=)!!!
吾會同佢有代溝
佢又令仔.又壯.又可愛.又gag.又有耐性.又得人中2.又大方.又好人.又幫得手.又...
超中2佢啦.我系放吾低佢-_-".
而我吾中2既系一d
好87.扮cute.煩.肥既人
愈同佢地相處.
就愈想避佢地.
仲之佢地令我好反感.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
死啦.我仲未做geo個個-_-"
點算?!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
By;s!u wolf =(!? 好歌<3!Teagoon-Call me
|