:D超似囉好吾好? 哈哈 吾知開心定吾開心好 日日系咁玩 玩到好悶. = =好差 點解要考完試仲番學 好想補番d睡眠:S 但有時間訓 就系吾眼訓 偏偏知道左一陣有野做 就訓左:0 !!!馬丹丹生日快樂: ) 哈哈 好似真系 比您識穿左tim 有小小差:pp 有咩請直接講 我都想知您睇法 :S我真系lazylazy啦 有時間都吾寫:SS 我地都寫左好多:D 就用哂啦: )))!! 希望同您一班(k)!