補打番琴日!0!
因為死人頭呀哥吾比我玩!!!!
今日.去左芊同敏hm
做左小小geo同ls
3:20走人.
跑跑跑.go to P.school.
好熱-_-
之後玩大膽與大膽
好o咀-_-"
1.同妹妹say嗨2.磨樹3.玩電話
喂.系吾系食自肋餐?...
玩完6點幾上學校.
同d老師傾計計.
之後上番6信班.
好掛住呀!!!
7點幾就走人lu!.
同郭仔.老婆去左影印野同買野就番hm了
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
朋友們都變了!_!
飛仔"in"左.老婆左.個名變左;'郭仔平左.令左; '卓仔高左.帶左眼鏡.大個左;'列仔功課狂左.病左;'
南哥哥樣衰左.好人左;'程哥哥gag左.令仔左;'花少可愛左.扮乖左.都高左;'肥銳聲變左.令仔左.高左.扮cool左(怕羞左x)!);'
男仔多數都系高左.令仔左.聲變左;'女仔系貪令左.人個左.令令令女左!_!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
By;siu wolf x)!
|