今日jo仔同金金去左我hm=).
jo仔好臭呀..
順緻宛講左順綠宛xDD"
之後.我地去左文具店買野.
jo仔比完$之後.
個個收$$既人就同佢講
"妹妹.拉好你條拉鍊啦."
jo仔就以為系佢個袋.
之後
"你條褲啊"
哈哈..個時.有2個男人系到- -+"
太好笑啦.
之後做左一陣功課同痴左小小畫.
就走lu.
估吾到時間過得咁快x)!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
其實.我好吾中2人打黎問我math&eng功課.
因為太煩啦.要every粒字都講.
~_~"1.2題都冇問題既.
...不過
i.s作吾識做.有冇人可能教我-0-"?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
今日吾知點解有想玩跑既衝動.
之後.就玩左一陣.
識左個叫小路既人x)"
佢好可愛.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
By;siu wolf.
|