﹏狼``! ♥ fd子.x)♥
♥ ♥ ♥ ```但願能拿出一點點的勇氣 翹起腳來 大膽親吻你]]* ♥
siu2wolf
暱稱: s!u.狼
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-21
2010-07-03
last.
23062010
03062010
文章分類
全部 (94)
日記子=D! (83)
其他x)! (3)
歌仔x)! (4)
未分類 (4)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 424
今日人氣: 11
累積人氣: 4163
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10日記=)! 分類: 日記子=D!

今日.雖然系媽媽節.

但系.都冇celebrate過.

系e到講"媽媽!我愛你!"

=)!"啜.



今日.12點幾先醒-_-"

仲要系比黎敏敏嘈醒.

要我教佢math-_-"@$%$^#$!


之後.冇教=)叫佢遲d先打黎."

之後4點n.又打黎啦...

個時我打緊機!_!

緊系吾想教佢.

同佢講左n次吾得閒-.-"

死都要我教.

死都吾制.

5多mins.

佢先行cut.

打機時間小左5多mins t3t"

唉.

咁我就叫佢6點後先打黎.

6點之後...

我..訓左覺.(其實系扮嫁x)!我叫呀哥講我訓左)哈哈哈.好衰-_-"

吾知幾點.又打機=).

小路玩左一陣

我覺得.

我同耀都系冇乜可能.

我吾囍佢!!!


之後.8點n9點.

佢打黎啦-.-

吾知點解..

好有心情教佢.

教ma中史-.-"

呀...

未溫中史-_-"死啦...

今夜.

因為皮膚敏感.

而飲涼茶~_~"

好苦呀.!!!!

a_a"囍羊羊.

估吾到.我同你仲可以king咁多野x)!

哈哈.我好囍歡你!!!

朋友&媽媽.我好囍你!!!!!!!啜

系同一時間..l0l0...

你好可憐,,,

你好堅強呀!!!!

吾緊要..

佢地好快嫁炸!!!

加油!!!!吾好書比佢!!!

你好佢100..10000000000...倍嫁.

吾好眼白白咁比d賤人搶走你未來老公先得嫁!!

可惡!!!!

By;s!u wolf\3/






訪客留言 (返回 siu2wolf 的日誌)


wing_93 於 2009-05-12 08:05 PM 發表:
c0MmEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxthxthx`
Posted at 2009-05-13 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sukibbk 於 2009-05-11 10:42 PM 發表:
Maths好aR難...
原來係要睇題目架..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xD:你吾睇姐"
Posted at 2009-05-14 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveLP_n_bu 於 2009-05-11 06:42 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thxthx`
Posted at 2009-05-13 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveLP_n_bu 於 2009-05-11 06:42 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thank you for your cm*0*
Posted at 2009-05-13 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kira [1D] 於 2009-05-11 06:35 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`!
Posted at 2009-05-13 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chung2007 於 2009-05-11 04:54 PM 發表:
maths差都好..冇人嘈我-_-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-_-"@$#^%$&^*(()*&%!!!
Posted at 2009-05-13 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]