今日..勁狂喪訓-_-"
冇乜好講.
z_z"
講番琴日ava"
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
去左影貼貼相=]"
$$$"
又去左飲h.l.
好味..下次都系飲番珠奶-3-"
glandys.
你左遲大到!_!"
不囍!!!更不爽!!!
等了你7個字a.
要遲都吾洗遲咁耐a..
我和金金不是你男朋友啦.
不用弄這麼久的呀.
要的說一聲呀.
雖然你說了"我會遲小小.吾好意思先"
但我也想不到你會遲"小小"的呀>U<
7個字前.
打電話去你家..
你的??說你出去了
-口-"...無言
最後.很支力.
不等你了!
回到家.吃撈面=]
做act.
之後.一班喪友來到我家.
很悶對吧...
走人lu...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
today.
同wawa msn
一齊玩坉耖d-_-
好好笑..
好好玩too!!!
hp!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
By;s!u wolf=)!
|