大朋友;'小朋友;'嗨=P"
吾知你地今日做過d咩黎呢?
我好番好多啦=D"
希望可以同小學fd子去唱k啦
聽日爸爸放假;'可以出街;'好開心呀!!
爸爸吾系成日有得放假;'星期一至星期日都要番工
但系聽日珍珍好難得得閒._."可以陪我地出街街
吾知點算好x)!!11點30系藍田等;'之後12點30打後再同呀爸佢地去
好驚媽媽吾比我穿耳呢;'更何況;'我隻耳仔本身就...
._."聽日喪行街街;'吾去排球啦._."{好似好衰
算啦..
{聽朝時候表}
8;00起身
8;30洗頭
9;00打比小金金;'開電腦
10;00食野
10;30換33
10;40走人
...
哈哈;'就咁啦!
*遲到者;'將被林大朋友打死=)謝謝
=D好期待聽日呀!
買買買買買買買買買買買買=D好耶
聽日真系好忙呀=S"
好多野都要因此cancel呀
朋友們再見=)
不要再說咪咪了!.\/.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
by;'siu2wolf明天會更好!
|