囧 好悶tvt" 冇野做 搞錯 成日都系咁 .. 冇人搵我既-v-" 我好悶呀!v!
xdd星期6個日同呀哥佢地去唱k._." 10:40先去唱-v- 唱到差吾多1點先走-v-哈哈
好過好貴的說..一個人都要$153 ../ v \ 我d$$都飛走哂lu.. 我吾可以再亂洗$啦!!!
xdd發現呀哥唱歌系好好聽!v! 哈哈 開頭我都吾系幾敢唱._."不過唱唱下開始起勁-v-" [嗨]左
我哥個fd{A君}有fd都系到唱[吾同room]._."so成日都出出入入 好幾次帶嘛佢d fd黎坐左數秒就走人lu
吾..品質一般而已 .v." 之後比佢地叫左去玩
睇到我囧左 勁[痴利跟]-0-" 想讀快d都吾得 A君個fd11s就讀完-v-"
之後又唱唱唱lu=D 好吾開心的說 冇 你太善良tvt" 真真真真真系好好聽嫁=D
講到唱k 又要講下我把聲-v-" 唉 其實我都吾系幾中2我依把聲tvt" 我想有一把好似颯咁既聲
{流氓}把聲都好gd=D 我又發現如果我唱得起勁 把聲又會超級吾同xdd 同黎敏敏講電話個時
講得起勁 又會吾同-0-" 呀嫂佢話佢好中2我同黎敏敏講野把聲=D
因為佢咁講我先知吾同左-v-" 唉 囧囧囧x10o=D
走個陣 又見到A君d fd 我最記得佢有一個fd 好似H.M. =S 就是這樣了

♥ ♥ ♥最近又中2左颯啦=D因為佢真系好好好勁-v-" 而且佢又好人w0r [[我超中2個d人 哈哈]]♥ ♥ ♥
♥ ```但願能拿出一點點的勇氣 翹起腳來 大膽親吻你]]*
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
By;'HinG =]
|