n年冇打qooza啦.v." 唉 其實我都吾系幾想打
加上個鍵盤有n多個制禁吾到 打字又慢又麻煩-v- 囧
依次考試 都吾會好得去邊.. 相信被炒的科目會數之不盡..=S
跟本系冇心機 + 冇時間去溫 -v- 咁又點會有好成績呢?
d老師出d卷-_-難到 ... 佢當我地系咩-v-? 定系佢想我地吾合格?
好驚比人罵呀-v-" 唉.. 悶到xdd(講左第2樣
哎呀呀!!!好想換左個鍵盤佢呀.. 好煩/_\"
想打下機到吾得. 呀!! 系呀-v-" 有冇同學想睇2012個套戲? 有既同我講聲=Dthx..
其實我系想搵人同我去-_-" 自己去好冇(引).. aa制xdd
我發現我既生活 每日都系重重複複 做緊某幾樣野-v-"
玩電腦 .沖涼 .食野 .玩電腦 .訓教
仲要系對住部電腦冇野做-v-" 最多同人傾下msn 玩下f.b..
好冇樂趣(!).v.
♥```我已經受夠了你自以為是老大 受夠了你太酸太假 你想看我爆炸 就來吧(!)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
By; HinG=D
|