考完試啦=D放左學之後就同師父佢地去左將軍澳xdd佢地講去1號hm=D有貓貓玩呀(!) 所以我先去咋
當我地好似當失路咁行行下 我見到某個paper牌xdd就忍吾住要同佢影相xdd 我(?)過佢呀 哈
之後行行下又見到happy lemon=S可惜個時系10點n 佢仲未開 冇得飲t_t"
張敬軒就系到食魚蛋xdd 仲有一間系叫撈面王子 超多王子-_- 冇公主..
去到1號hm就系到玩大富翁 玩到咁上下個個都走哂去玩模型-_-得番我同張敬軒系到玩-_- 我本身系做銀行嫁 之後個3個走哂-_-我代左2個人玩..囧 n分鐘之後我終於頂吾順 冇玩-_- 仲要我一幫人玩即刻冇左勁多錢xdd 黑仔HinG.0."
當一d人系到玩個個野1+2號HoiChingChan就系到玩頭髮xdd 我就諗住影佢;佢又諗住影我-_-我比佢整頭 搞到咁.. 我的囧樣xdd 發現 !!音樂盒好令xd歌;;藍色生死戀
問;2個人系吾系同一個人? 系who? 我同師父都食骨頭xdd 一個怪怪的5人照-_- 1+2+張敬軒xdd 1+我xdd 2姊妹xdd 我同佢好似? -_-囧了 xdd呵 可愛的貓xdd ._.v 樣衰衰 好可愛xdd xdd師父+貓貓 可愛2
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
By; HinG=D
|