﹏狼``! ♥ fd子.x)♥
♥ ♥ ♥ ```但願能拿出一點點的勇氣 翹起腳來 大膽親吻你]]* ♥
siu2wolf
暱稱: s!u.狼
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-21
2010-07-03
last.
23062010
03062010
文章分類
全部 (94)
日記子=D! (83)
其他x)! (3)
歌仔x)! (4)
未分類 (4)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 424
今日人氣: 10
累積人氣: 4150
2009 年 12 月 31 日  星期四   晴天


2009-12-31日記子=D! 分類: 日記子=D!

Heyo xdd上次(12/24)打qz打吾成 今次就保番啦=D

.v."今日系2009年既最後一日呀.. 大家有咩願望呀? 吾知你又會吾會想同我過呢?

xdd我相信你吾會想同我過 haha 同我過一定悶到你.v."

記得上幾年都系同卓仔佢地過xdd 吾知佢記吾記得"竹戈7跳"呢?xdd諗番起都覺得好好笑

今年v_v " 要系hm過 不過不要緊(!) 總會有人陪我 都會有人要我陪xpp"

其實 系屋企都吾錯呀=) 岩岩媽媽整個蕃薯比我食 好好味 講個秘密比你知呀 吾好講比人知呀(!)

我中2左張芸京 (idol個種 吾好諗錯xdd ) 岩岩聽緊佢首破天荒._.v high過頭 拎左個蕃薯當系咪咁唱歌xdd

傻左-v-" ya 吾..一陣要睇 是美男呀 仲有2集就完 哎呀呀..新禹太令仔啦=D 唏唏..戲入面既佢避免太好啦..

jeremy都好可愛. 不過左小小xdd 吾可以比愛jeremy之人見到=S 吾系我就慘xdd

55.. 喜歡不可能的是多麼可憐呀(!)


呼..估吾到咁快一年 系呢一日 我最想一齊過既人 真系好多;D

個一日你同我傾計 我真系好開心 每次你都系突然咁走左xpp 搞到我吾知點好

我希望今日可以同你過 即使只有一秒=)


仲有你地呀(!) 雖然我同你地分開左 關係都因而疏遠左 但系我知道你地一定吾會吾記得我

=D我愛你xdd 出街多d搵我呀xdd雖然我同某dd人吾系住得好近  haha


you too xdd 雖然你脾氣有d怪._."好歹我地一齊咁耐=D 你總是經常幫我;D你是我大恩人喔

仲有你呀=S" haha 你依個勁人 我仲以為你會出街 點知你同我一樣 都要系屋企過xdd

haha xdd thx of your teach  你咁早訓.. 睇怕..


你地..tvt" 我愛你啦=D 新禹 我想同你過(k) -///-" xdd 喜歡不可能的是多麼可憐呀(!) 這是多麼不可能呀..

新一年 我希望 =D 講左就吾準xdd     
   祝大家新年快樂(!)

HinG.






訪客留言 (返回 siu2wolf 的日誌)


kk_cheuk 於 2010-01-01 07:16 PM 發表:
我緊係記得"竹戈7跳"啦 =D
仲有"人火2X"添啊 xdd 諗番起覺得好白痴 :$
張芸京緊係自從個次唱K之後你就鐘意左啦 :$:$
我講得岩唔岩呢?!! =P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xdd你吾好講比郭仔知=S 吾系我就...
Posted at 2010-01-02 10:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamszec 於 2010-01-01 11:00 AM 發表:
哎呀呀最好睇果d都吾比人睇咁衰仔嫁-v-`
尒又吾知咁樣會搞到人地心思思嫁ma`吼.v.`!
`cOmm3nt;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵 美嘉 新年快樂
Posted at 2010-01-01 03:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chung2007 於 2010-01-01 02:42 AM 發表:
cm;)
愈黎愈多人中2張芸京-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= ="衰人 做咩打出黎呀..
Posted at 2010-01-01 03:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]