Heyo xdd上次(12/24)打qz打吾成 今次就保番啦=D
.v."今日系2009年既最後一日呀.. 大家有咩願望呀? 吾知你又會吾會想同我過呢?
xdd我相信你吾會想同我過 haha 同我過一定悶到你傻.v."
記得上幾年都系同卓仔佢地過xdd 吾知佢記吾記得"竹戈7跳"呢?xdd諗番起都覺得好好笑
今年v_v " 要系hm過 不過不要緊(!) 總會有人陪我 都會有人要我陪xpp"
其實 系屋企都吾錯呀=) 岩岩媽媽整個蕃薯比我食 好好味 講個秘密比你知呀 吾好講比人知呀(!)
我中2左張芸京 (idol個種 吾好諗錯xdd ) 岩岩聽緊佢首破天荒._.v high過頭 拎左個蕃薯當系咪咁唱歌xdd
傻左-v-" ya 吾..一陣要睇 是美男呀 仲有2集就完 哎呀呀..新禹太令仔啦=D 唏唏..戲入面既佢避免太好啦..
jeremy都好可愛. 不過鈍左小小xdd 吾可以比愛jeremy之人見到=S 吾系我就慘xdd
55.. 喜歡不可能的是多麼可憐呀(!)
呼..估吾到咁快一年 系呢一日 我最想一齊過既人 真系好多;D
個一日你同我傾計 我真系好開心 每次你都系突然咁走左xpp 搞到我吾知點好
我希望今日可以同你過 即使只有一秒=)
仲有你地呀(!) 雖然我同你地分開左 關係都因而疏遠左 但系我知道你地一定吾會吾記得我
=D我愛你xdd 出街多d搵我呀xdd雖然我同某dd人吾系住得好近 haha
you too xdd 雖然你脾氣有d怪._."好歹我地一齊咁耐=D 你總是經常幫我;D你是我大恩人喔
仲有你呀=S" haha 你依個勁人 我仲以為你會出街 點知你同我一樣 都要系屋企過xdd
haha xdd thx of your teach 你咁早訓.. 睇怕..
你地..tvt" 我愛你啦=D 新禹 我想同你過(k) -///-" xdd 喜歡不可能的是多麼可憐呀(!) 這是多麼不可能呀..
新一年 我希望 =D 講左就吾準xdd 祝大家新年快樂(!)
HinG.
   
|