嚴重性爆血管```(!) 好吾開心呀. 唉 我考得好差 我好討厭自己. 氣到爆血管了'0' 相信依一次系最差既一次-v- 算啦. 吾合格應該有好多. 因為睇是美男呀! 同 下一站 ,幸福 =S冇乜點溫過書. 囧.好想喊=S" HinG.