吾.. 琴日因為好累 訓左教 {{*11點先起身食飯}} 所以冇打到.
依家呀哥沈迷緊玩夢之希望 我玩既時間就愈黎愈小啦.
卷.. 派哂啦 吾系咁好 不過冇我想像中咁差. 不過都系好吾滿意.
我破產了 點解次次都要因為依個d野同個d野而煩=S"?
太多希望真系吾好=)苦笑. 好啦 我吾期望啦
我發現我真系好易吾開心 就好似琴日我吾記得帶小小野 macy講 你有咩系記得帶?
我就心碎-v- 雖然我都知佢吾系個個意思.. 但系都系好吾開心.
好多功課呀. 又難做 又成日比人罵 心煩.
★唔好睇我平時無乜野,成日笑♥但我內心有幾難過/傷心你地永遠都吾會知★
55.. 講得得好岩 相信有好多人都系咁.
我成日覺得 成日都覺得講左自己吾開心 好傷心比人聽;;人地會話我扮可憐=S 所以我寧願鬱系個心度.
衰yuen. 邊個系高鐵? 我永遠都記得. 別笑我 我不喜歡
同wawa ,janz ,條毛 行去apm 好開心=)
HinG.
|