吾想打 .. 仲未解g3-v-omg 都吾知點解up吾到相上黎囉 ..搞到我冇哂心機打 今日同左老婆出街=) 去左報名 個人問 你系要邊個老師 第2個人就問 系女miss定男miss ((笑 之後要影相做証 囧 佢一開始叫我 我吾知 我太shyshy啦=S 我[[呢嘛]]左 之後出手汗 好熱 面紅 耳紅 omg-_-" tmr開始保習啦=S 冇同wa去保 sorry. 今日比人罵 囧. 算 我好好人=D 我好真系好shy 唉 ((被打 HinG