〝 ×比人無視滴莪耶-_-!!
`|\*°say u love me°!*◆
siuKinGs
暱稱: 叫乜好呢-.-??
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-15
比家姐點名了0.0
開始
愛似是陽光空氣...
莪變惢釕!?
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 51
今日人氣: 0
累積人氣: 1424
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


開始 分類: 未分類

之後.我同佢日日傾電話,傾到十一點幾
就係咁樣過左4,5個月,我既手機,個個月都爆分鐘
一天,,,我係屋企好努力咁訓緊覺既時候,又訓唔著系道數緊綿羊既時間~
電話係褲袋入面震震...
sms
哦~係小玲~
小玲sms:問你一條iq題,,,要iq好高既人先識答ga~
我sms:你嘈醒既我呀....快d問
點知等等等...等左勁耐...小玲都未問我...
一直等左成半個鐘
小玲sms: iq題:cky同小玲依家係咩關係?
   a.朋友
   b.好朋友
   c.知己
   d.情侶
當時我睇左呆左一呆...咁....係唔係小玲做左主動?!
我立即以打字快過電話顯示個字既速度回答:情侶~哈哈哈~
小玲好快就回覆:仲諗住話比多d時間你諗下tim~
我:哦,,,不過我想都要人地肯先得ga...
小玲:嗯....唔話你知....
我當然覺得...呀!!!!我都唔知點講啦..總之就係好好好好好好好好開心啦!!!!
我就好認真咁sms:
"小玲小姐,請問你是否願意做XX俊先生的女朋友?"

原來一分鐘比我既感覺都好似一光年咁耐
小玲回覆:嗯,我鍾意你
Oh~~我既心情就好似跳笨g jump咁high
我sms:我電話壞壞地,睇唔倒你打乜.不如你打比我講
小玲:喂?
我好興奮咁講:喂?要唔要我再問多你一次?
小玲好細聲咁講:我愛你...
不懷好意的我:電話好細聲,講大聲d?
小玲:我愛你呀,xx俊!!!
我當晚訓都訓唔著仲諗緊果句我愛你!!

待續...






訪客留言 (返回 siuKinGs 的日誌)


inxsit 於 2008-09-06 09:23 AM 發表:
...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kxman 於 2008-07-22 10:09 PM 發表:
俊哥有女了..小弟不要輸給你的..得行上我blog吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小惡 於 2008-07-17 07:32 PM 發表:
小玲!?
係咪果個黃倩玲?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ro芒果 於 2008-07-11 10:18 PM 發表:
發太多白日夢了=>你=.= 努力讀書還好啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
文章分類
全部 (10)
心事&日記 (6)
未分類 (4)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed