之後.我同佢日日傾電話,傾到十一點幾
就係咁樣過左4,5個月,我既手機,個個月都爆分鐘
一天,,,我係屋企好努力咁訓緊覺既時候,又訓唔著系道數緊綿羊既時間~
電話係褲袋入面震震...
sms
哦~係小玲~
小玲sms:問你一條iq題,,,要iq好高既人先識答ga~
我sms:你嘈醒既我呀....快d問
點知等等等...等左勁耐...小玲都未問我...
一直等左成半個鐘
小玲sms: iq題:cky同小玲依家係咩關係?
a.朋友
b.好朋友
c.知己
d.情侶
當時我睇左呆左一呆...咁....係唔係小玲做左主動?!
我立即以打字快過電話顯示個字既速度回答:情侶~哈哈哈~
小玲好快就回覆:仲諗住話比多d時間你諗下tim~
我:哦,,,不過我想都要人地肯先得ga...
小玲:嗯....唔話你知....
我當然覺得...呀!!!!我都唔知點講啦..總之就係好好好好好好好好開心啦!!!!
我就好認真咁sms:
"小玲小姐,請問你是否願意做XX俊先生的女朋友?"
原來一分鐘比我既感覺都好似一光年咁耐
小玲回覆:嗯,我鍾意你
Oh~~我既心情就好似跳笨g jump咁high
我sms:我電話壞壞地,睇唔倒你打乜.不如你打比我講
小玲:喂?
我好興奮咁講:喂?要唔要我再問多你一次?
小玲好細聲咁講:我愛你...
不懷好意的我:電話好細聲,講大聲d?
小玲:我愛你呀,xx俊!!!
我當晚訓都訓唔著仲諗緊果句我愛你!!
待續...
|