|
|
2008 年 6 月 10 日 星期二  |
| 朋友 |
分類: 未分類 |
今日
我返學果陣..
要追車._.
........
放學"
好吾開心./_\.
沒人理我
真系
我覺得
我每日返學/放學果陣
都系沒人理我
我覺得你地根本都沒當我系Fd
我好似變左一個水泡
我覺得好傷牙"""
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:24 AM 發表:
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:23 AM 發表:
CM14
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:23 AM 發表:
CM13*
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:22 AM 發表:
CM12.
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:21 AM 發表:
CM11
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:21 AM 發表:
CM10
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:21 AM 發表:
CM9
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:21 AM 發表:
CM8
|
|
|
si_116 於 2008-06-25 11:21 AM 發表:
CM8
|
|