今日番學..
see左一個話劇><
吾係幾知講咩的=3=
唉..
禾刀係吾明..
放左學之後,,
就同謙啦,,嘉玟啦,,仲有謙d fd去食野..
張生超傻..
12點幾仲問d人有冇早餐..
仲要勁傻仔..
笑死禾啦..
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]