音樂堂好正~
係咁做功課都唔理囉.
唱左歌啦~
唔知BB會唔會擺上QZ呢!?
放學要留係學校集誦.
個呀SIR把聲好"雄厚"
今日
同左班fd出街
開頭d野就唔講啦,
但係唔知點解會去左租波去踢..
見到幾個熟人
踢個陣
有班黑人係度玩
佢幫我地汁下汁下波.
我唔知點解會係咁講英文囉...
班fd笑死了..
出完一身汗.舒服......(閱讀全文)
琴日.
下午個陣.
有人嘔..
搞到跟住d堂要走黎走去..
今日.
ASs
E班條友.
過左黎.
叫我地落去.
落到去點知唔駛落去...
呀SIR仲要講你咪當上堂上到悶落去事一圈.......(閱讀全文)