sIu嘉v3v
歡迎你梨到siu_ka我既Blog啊....
F.5既生活開始了,要加油才行。
要努力背書...希望開開心心
和fd子一起∼
siu_ka93
暱稱: 嘉
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
點 算 好?
❤崇拜v3v
我走了
2009-04-05
【3C * 4C】
文章分類
全部 (103)
ka 的私人情感 (23)
分享 (7)
我的第一次 (1)
與fd子的生活 (22)
未分類 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 192
今日人氣: 1
累積人氣: 3233
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


【3C * 4C】 感動 分類: 未分類

今日返學又有好多野做....

又梨多份數 =______="""

P.E堂仲要9分鐘跑-3-!!!!

跑跑下仲比人串 [ 張生因為我串佢所以佢又串返我-口- , 跟住又聽到有人叫我妙麗-____-""]

跑完之後暈到飛起佐.....仲腳軟tim= v =

都吾明點解d男仔仲咁有氣力去自由活動

上完P.E之後仲要上第十堂 [ 就係數學補課喇 ]

無啦啦 [ 迷你"板"xxx ] 過佐梨問邊個係xxx [ 叫我個名 ]

跟住我話 [ 我係.... ]之後我諗到咩事喇....跟住加多句 [ 我吾玩喇= 口 =]

我吾係度講喇.....懶得打字- v -

哈哈....我同Suyi 都參加佐詩歌比賽>v<"

最出奇既係.......我地要上2次台....

[ 因為我地e + 係4C.....咁就成班女仔一起參加@v@....另外就係之前3C班既所有人都參加...我地都係3c嘛 ]

下星期 1 就換得夏季喇yoyoyoyo...女生們很開心吧