今日返學又有好多野做....
又梨多份數 =______="""
P.E堂仲要9分鐘跑-3-!!!!
跑跑下仲比人串 [ 張生因為我串佢所以佢又串返我-口- , 跟住又聽到有人叫我妙麗-____-""]
跑完之後暈到飛起佐 .....仲腳軟tim= v =
都吾明點解d男仔仲咁有氣力去自由活動
上完P.E之後仲要上第十堂 [ 就係數學補課喇 ]
無啦啦 [ 迷你"板"xxx ] 過佐梨問邊個係xxx [ 叫我個名 ]
跟住我話 [ 我係.... ]之後我諗到咩事喇 ....跟住加多句 [ 我吾玩喇= 口 =]
我吾係度講喇.....懶得打字- v -
哈哈....我同Suyi 都參加佐詩歌比賽>v<"
最出奇既係.......我地要上2次台....
[ 因為我地e + 係4C.....咁就成班女仔一起參加@v@....另外就係之前3C班既所有人都參加...我地都係3c嘛 ]
下星期 1 就換得夏季喇yoyoyoyo...女生們很開心吧
|