今日一開眼就見到個天光光地 , 仲心諗 : [ 訓多陣先啦....今日星期6 ]
但係好似記得係星期2 , 跟住個人成個係張床到彈起身
大叫 : [ 媽咪幾多點牙 ] , 點知丫媽都廢事理我....
去拎部手機睇下....原來係6:30 am ...幸好=____="""
原來冇搞鬧鐘....哈哈
今日係31.3.2009....Miss符返梨既大日子ar....
心情幾好....吾洗再比o個miss 攻擊對耳仔-口-
唉.....好多野做....就快累死了....
真的想有個人幫我分擔xd
開開心心咁串下大家>v<.....悶既時候又會sd sms ...吾開心既時候又會哄下你
見到d fd 拍拖好似好開心咁... [ 是真的嗎 ? 對我這種衝動的人還是不太適合吧 ]
不過我份人比之前好佐好多架喇.....冇再好似以前咁...咁衝動...哈哈
雖然份人好似呆佐咁- 3 -....有 d fd 仲話我冷淡tim =口=... cool~
今日放學發生佐d超好笑既事v3v
仲有丫吾知邊位人兄sd 佐個sms梨我手機- v -...
心裡很希望是他...但事實應該不是吧~
分享小小東西給大家吧~
hk.myblog.yahoo.com/amysims2world
不錯的sim 2 故事喔
Nelly Furtado - Try [ 歌 ]
www.youtube.com/watch
Hilary Duff - Reach Out [ 歌 ]
www.youtube.com/watch
Nelly Furtado - Say It Right [ 歌 ]
www.youtube.com/watch
希望大家鍾意啦
|