∼心酸的往事。即使告別*仍然守候。
幸福....
不過是一種妥協....
懶惰的人...是比較幸福的....
只因他們不願努力追求....
自然也不會有痛苦和失望。
siu_moon_63
暱稱: 。月瞳╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
-口-川矛聊
唔交功課既籍口∼
下-口-川 落湯雞?...
虛驚一場-口-川
\./ 嬲爆爆
文章分類
全部 (11)
∼佳作哇++ (2)
。kai心的日記∼ (2)
+*呆呆抖平常日* (4)
=大哭之日+* (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 444
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


唔交功課既籍口∼ 分類: 。kai心的日記∼

 =3=好鬼搞笑!!上堂既時候∼音樂老師佢係道講

以前教書既搞笑野∼究竟係咩呢?!大家想唔想知呢∼

我諗番起都笑左5分鐘-口-川 佢個學生話:老師!

我矛功課交喎∼老師話:比個原因黎牙!唔比就留堂!

學生話:我個洗衣機太肚餓∼我請左佢食!!我地聽完

之後∼就o左-3-仲狂笑tim!∼今日喉嚨痛唷∼

仲要考唱歌!!不過-口-川 我盡左能力!有幾高音

唱幾高音∼=3=好似好鬼得人驚咁既∼!不過呢0.0

好大機會拎A嫁∼xd!

------------------------

又有d新句lo∼呵呵!

是否因為世界上充滿了思念,才有這麼多的人分離?

是否因為太多人分離而令人流淚?∼