=3=好鬼搞笑!!上堂既時候∼音樂老師佢係道講佢
以前教書既搞笑野∼究竟係咩呢?!大家想唔想知呢∼
我諗番起都笑左5分鐘-口-川 佢個學生話:老師!
我矛功課交喎∼老師話:比個原因黎牙!唔比就留堂!
學生話:我個洗衣機太肚餓∼我請左佢食!!我地聽完
之後∼就o左-3-仲狂笑tim!∼今日喉嚨痛唷∼
仲要考唱歌!!不過-口-川 我盡左能力!有幾高音
唱幾高音∼=3=好似好鬼得人驚咁既∼!不過呢0.0
好大機會拎A嫁∼xd!
------------------------
又有d新句lo∼呵呵!
是否因為世界上充滿了思念,才有這麼多的人分離?
是否因為太多人分離而令人流淚?∼
|