∼心酸的往事。即使告別*仍然守候。
幸福....
不過是一種妥協....
懶惰的人...是比較幸福的....
只因他們不願努力追求....
自然也不會有痛苦和失望。
siu_moon_63
暱稱: 。月瞳╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
-口-川矛聊
唔交功課既籍口∼
下-口-川 落湯雞?...
虛驚一場-口-川
\./ 嬲爆爆
文章分類
全部 (11)
∼佳作哇++ (2)
。kai心的日記∼ (2)
+*呆呆抖平常日* (4)
=大哭之日+* (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 445
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 20 日  星期二   晴天


下-口-川 落湯雞?! 分類: +*呆呆抖平常日*

 之前日日都係返學∼放學-3- 一d新意都矛!好

鬼屎悶唷!今日日文未到我考∼好好彩!又多6日時

間準備∼xd 天助我也∼講起個天-w-我真係火

滾lo!!今日開左<姐>都係成身3冷潔哂∼!人

地仲病緊嫁∼咁玩我牙-3-多謝喎!著住冷3∼比

d雨水淋濕哂∼都唔知點∼!入到課室呢∼仲要開冷

氣tim!收買人命唷。﹏。仲慘過比人sm-3-

一日到黑係道黑痴∼黑痴!打到停唔到∼而加仲病上加

病喎*_*加上今日行樓梯又整親腳∼真係一波唔知幾

多節∼仲要我打左咁多個黑痴之後∼一打就流鼻血∼!

都唔知係咪見得果個仆街謝家敏多呢!搞到行好運都行

衰運呢∼!算la-3-我希望聽日8號風球!停課哇

哈哈!xddd